به روز ترین مرجع دانلود

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 17448
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


دانلود نسخه نهایی نرم افزار امنیتی کاسپراسکی اینترنت سکیوریتی 2012

 

 

Kaspersky Internet Security یکی از محصولات کمپانی Kaspersky Lab می باشد که در سال 1997 در کشور روسیه و در شهر مسکو آغاز به کار کرد. بنیان گذاران آن خانم Natalia Kaspersky و آقای Eugene Kaspersky هستند. برخلاف آنچه بسیاری از کاربران این واژه را کسپر اِسکای تلفظ می کنند اما نحوه صحیح تلفظ ، دقیقاً به گونه ای است که نوشته می شود ؛ کسپرسکی. این کمپانی با ثروتی بسیار زیاد ، تقریباً در همه قاره ها نمایندگی داشته و یکی از پر فروش ترین ها در ایران ، چین و کره جنوبی است.

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: master T.M تاريخ: دو شنبه 27 تير 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

Mozilla Firefo Beta 6.0.1 در دونسخه انگلیسی و فارسی

همانطور که میدانید مرورگر اینترنتی موزیلا محصول شرکت فایرفکس یک مرورگر عالی برای مشاهده صفحات وب ولذت بردن از اینترت است.این مرورگر محبوب میلیون ها کاربر در سراسر جهان دارد و رایگان میباشد.حال بعد از نسخه موفق و نهایی5 نسخه 6 این مرورگر هم اکنون منتشر شده و طرفداران فایرفکس محبوب میتوانند این نسخه را روی ویندوز خود نصب و آزمایش کنند.و واسط کاربری این نسخه با زبان فارسی نیز موجود است!این نسخه اولین نسخه از سری 6بتا میباشد.          


ادامه مطلب
نويسنده: master T.M تاريخ: شنبه 25 تير 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

Invisible Browsing v7.4

                       

نرم افزار Invisible Browsing با تغییر آی پی سیستم به شما این امکان را می دهد که به طور ناشناس در دنیای اینترنت به گشت و گذار بپردازید. اصول کاری این نرم افزار بر مبنای دو حالت استوار است حالت اول مربوط به وضعیت اتوماتیک است یعنی آی پی شما پس از کلیک بر روی گزینه ی Change IP و بدون انجام هیچ تنظیماتی تغییر پیدا می کند و شما توسط هر کدام از مرورگرهای سیستم قادر به جستجوی پنهانی در اینترنت هستید. اما حالت دوم مربوط به وضیعیت دستی بوده یعنی شما تنظمیاتی را به دلخواه در نرم افزار انجام می دهید به طور مثال آی پی یکی از کشورها را به عنوان آی پی خود بر می گزنید و سپس وارد اینترنت می شوید. البته اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته شده اند تا حدودی عملکرد قابل قبولی را از خود نشان نداده اند اما این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه با حجم تقریبآ بالای خود می تواند به طور کامل عملیات تغییر آی پی را انجام دهد. یکی دیگر از قابلیتهای بسیار خوب این نرم افزار امکان تغییر آی پی پس از سپری شدن مدت زمان خاصی است در واقع این نرم افزار خود به صورت خودکار هر ده دقیقه یکبار آی پی را تغییر می دهد که البته شما می توانید در تنظیمات نرم افزار این زما را تغییر داده و یا کلآ آن را غیر فعال کنید. همچنین آی پی هایی که این نرم افزار در حالت اتوماتیک برای شما انتخاب می کند از کشورهایی بوده که هیچگونه محدودیتی ندارند و اینطور نیست که سایتی را به دلیل تحریم نتوانید مشاهده کنید.

برای دنلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 


ادامه مطلب
نويسنده: master T.M تاريخ: چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

bandoo v6

 

               

نرم افزاری که بعد از نصب نوار ابزاری را به قسمت چت مسنجر شما اضافه می کند که انواع و اقسام شکلک های جالب و زیبا در سایز های بزرگ را به شما ارائه می دهد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب
نويسنده: master T.M تاريخ: چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

All Rights Reserved to>master-dl.LoxBlog.Com | Template By:master T.M